pewus


Känner ännu av univelkan från veckoslutet. Dessutom har jag en träningsverk i benen och armarna efter träningen, så något bra har jag ju iaf gjort. Tydligen har min syster dragit iväg till Särkänniemi idag morse, och andra systern drog iväg på läger till Rosvik. Själv ska jag småningom dra iväg till jobbet. Men sen är jag ledig på onsdagen och fredagen. Vad som händer då är öppet, men något ska jag iaf hitta på.
Har försökt leta lite jobb till hösten, men det är inte så lätt. Ett jobb på en Sverige-båt skulle vara helt bäst, men det finns inte så stor efterfrågan av arbetskraft men jag har hittat ett annat alternativ. Ska skicka ansökan och se ifall det leder någonvart. Skulle vara helt great, berättar mera sen när jag vet mera. Orka vara i Karis iaf.

Soft grillning på ängen med rosa grillen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0