Äggbilen och foton


Haha, Karen you made my day me din kommentar till förra inlägget. Skrattade just halvt ihjäl mig! :D
Idag har jag tagit en ovälbehövlig sovmorgon, kört runt med äggbilen i hopp om att finna någon i s-markets biltvätt och suttit i serendi. Min bil är fortfarande täckt av ägg och jag är lite bitter. När man kör eller har bilen igång en stund kommer ägglukten in i bilen och det är inte så mysigt. Men imorgon ger jag igen mig på vägen i hopp om att jag hittar någon i s-market. Dessutom är det lite genant att köra omkring med bilen, blickar härifrån och därifrån. Kanske de också känner ägglukten eller är annors bara nyfikna?! Har just lagat maletköttbiffar och ikvl ska jag helt påriktit försöka läsa någonting. Har varit svagt med läsande de senaste dagarna.
Dessutom kom det sisådär 230 foton hem till mig idag, ska göra en klippa-klistra bok om thailand resan och försöka hitta en snygg fotobok någonstans. Mycket trevligare att ha bilderna i pappersform än på datorn. Rekommenderar att beställa, är itne heller så himla dyrt, 25e för alla fotona blev det nu! Billigt och bra!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hey hun, vaddå äggbilen???

Ooh, BTW så har jag ny blogg(som jag faktist uppdaterar..hah)

ha det=)

2009-03-03 @ 21:55:42
URL: http://saraeskola.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0