Dåliga nerver!

Får snart nervsammanbrott så är tvungen att avreagera mig här lite. Allt stärvar, msn, bloggarna, fb och skype. Hur är det möjligt att allt ska just nu på samma gång stärva? I-landsproblem helt klart. Dessutom har jag en otroligt tärande huvudvärk och allt känns värdelöst. Har läst engelska men nu när jag tänker efter har inte någonting egentligen fastnat, kanske lika bra att inte läsa alls eller? Dessutom har inte min karis-depp försvunnit och jag blev ännu mer deppad av semestersvenskarna på tv3 och phiphi öarna. Ta mig dit med det samma. Nu. Tack.
Nå får nöja mig med en tripp till stan imoron med favoriterna. Huhhuuuu, fiiffääään! Ska bli kul att se och göra något annat än bara vakio helatiden. Trots att jag inte har några överloppspengar överhuvudtaget fattig studerande som jag är.

Nu ska jag fara o sova, annors vet både jag, Etta och Linda hur det går imoron. Jo de får ringa och väcka mig, det har hänt ett antal gånger. Men vad gör man när sängen är skönast och det är så lätt att snooza i några minuter(läs30-60min). Det borde nästan vara förbjudet! Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0