GAAAAAAAAAAAH!


Fiiffäään vad arg jag är för tillfället! Vad är det för snorungar som verkligen inte har bättre fantasi än att kasta ägg på bilar vid tågstationen?! När jag skulle söka bilen från just tågstationen var den påkastad med flest ägg, och det första jag tänkte var att vad fan har jag och min bil gjort mot er? Tack så satan och hoppas ni hade riktigt roligt igår, iaf verkade det så. Vill ni får ni även gärna tvätta bilen, tack! Hoppeligen har bilen klarat sig utan skråmor...

Noja dagens utbrott utklarat, nu har jag en laglänk och en läskväll framför mig. Har på känn att länken kommer bli otroligt jobbig men jag tänker kämpa, på sånt humör idag. Sen kanske träffa Etta och Linda, får se lite.

Dagens låt: The ting tings - That's not my name

Kommentarer
Postat av: Karen

buu för ägg :( ja drömde om dej inatt, du o Linda hadde nån uppgift som ni sku måsta göra men ni fick flyga på två skitstora drakar iställe. Sen sku jag o cisse ha jumppa (innebandy) i hallen o ja sku va målvakt så ja gick o dro på en såndä värsta drag-reseväska hela dagen me målvaktsdräkten sen sku ni vetdu ge oss skjuts på era drakar ti hallen. O d va helt sjukt att flyga dit över karis. Borde ja nämna att ja vakna me 38 graders feber :D

2009-03-02 @ 17:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0