Hyyyvens


Helsingfors resan med favoritflickorna var riktit riktit bra. Vi satt på café, skrattade, gick runt i butiker, fyndade(2e rean på H&M var nice), åt god mat, strosade runt visare och tillslut slutade vi med att fira den härliga dagen i bilen med att klämma i Arnold's donitsar och välkomna kesäkunton á la 2009. Tyvärr blev kameran hemma, så har inga bilder att dela med mig heller. Väntar med spänning på våren och sommaren då flera liknande resor med favoritsällskapet ska bli av. Chill på terasser med solen i ögonen. Good times liksom.

Imoron ska jag iväg till skolan för att förfriska upp matematikminnet och kanske lära mig något nyttigt, sen är det helg. Skönt! Inga riktiga planer för helgen, men kanske det skulle vara dags att på riktigt förbereda sig på skrivningsskitet som inleds på måndag med modda essä. Hoppas allt dethär går snabbt undan utan problem för sen är det funnytimes. O hu ja väntar! Kämpa, kämpa, kämpaaaa! Dessutom önskar jag er alla lycka till i skrivningarna nu!

Kvällens låt: John Mayer - Free fallin' (Tack Karen!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0