Nej inte nu!


Blä, stegring. Hoppas, hoppas, hoppas att det här är päivän vilustus. Min syster hade hela förra veckan feber, drabbar det mig nu flippar jag totalt. Ähh, har smällt i mig 2 apelsiner och ett ½kg youghurtsbananer och hoppas det är mirakelkuren. Bäst så! På torsdagen ska jag vara i träningsskick och på lördagen i spelskick!
Idag har jag skrivit modda essä om valet efter nian och gymnasiet och kan således vara glad för nu återstår bara 5/6 prov! Det är skönt att iaf har någonting undan. Ikväll har jag återigen studerat franska (lärt mig kanske 1 eller 3 nya ord) och njutit mig till sydligare breddgrader med hjälp av tjäreborg och finnmatkat. Jag verkar inte vara den enda. Kanske, möjligvis blir det en resa i slutet av maj, inget är säkert nu men jag hoppas på det absolut bästa! Vårkänslan från veckoslutet försvann ganska snabbt då jag idag morse tittade ut och såg att det igen var vitt och snöigt, muntert!

Imoron ska jag vakna tidigt, tillbringa förmiddagen i bibban och sen bege mig på ansiktsbehandling. Hoppeligen överlever jag det och att det ger någonsorts effekt. Dessutom kan jag berätta er att blonDINbella går på samma behandling och enligt henne är det riktigt bra och ger bra resultat, men hon är ju bara blondinbella så. Med tanke på priset borde det i alla fall vara.
Nu o tutta, moij!

Kommentarer
Postat av: Sara Eskola

Blondinbella-nörd..;-)

2009-03-10 @ 12:25:47
URL: http://saraeskola.blogspot.com
Postat av: Etta

blonDINbella, haha ;D

2009-03-10 @ 13:01:02
URL: http://ettas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0