OHI ON


AHHHHH, OHI ON! Hur skönt är inte det?! Har allt klappat och klart, det eda jag behöver vänta på är skrivningsresultaten och dimisionen. Kan inte ens beskriva känslan. Aldrig mera behöver jag pina mig igenom gymi-provveckor(okej så jobbiga var dom inte) men att jag inte behöver gå en enda kurs och inte behöver skriva ett endaste prov just nu känns helt underbart. Att det snöat utanför och att mathias har tagit bilen utan lov till åbo känns lite jobbigt, men hey OHI ON så jag överlever det nog.

Snart blir det efterlängtade träningar, har inte tränat nu på en tid då skrivningarna har prioriterats lite mer. På lördagen steg herrarna till 2an vilket hoppeligen gör oss damer ännu mer villiga att också visa vad vi går för och stiga till 3an. Hur bra skulle inte det liksom vara?! Träna, träna, träna!!

Nu ska jag fortsätta städandet och rensningen av gymi-böckerna. Nu ska det äntligen packas ner och gömmas bort.

Jeeee, ohi on, ohi on, ohi on, ohi on!!!!!

Kommentarer
Postat av: tobbe

Hoppas att ni oxå stiger! sku va härligt om både herrarna och damerna sku lyckas me den bedriften iår :)

2009-03-23 @ 22:12:12
URL: http://tobiasbjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0