riktigt riktigt bra söndag


Det har varit en riktit skön söndag sist och slutligen samt innehållit en massa, då menar jag massa skratt. Flera skratt-attacker, speciellt påvägen till backgränd. Vi hittade ännu några tappra krigare när vi kom fram, men bara dom starkarste fanns kvar. Efter uppväckning, hade vi riktigt gemytligt om man kan kalla det, skrattade gjorde vi i alla fall. Har magmusklerna i trimm med andra ord. Dessutom möjligen en video eller två att ladda upp bara jag orkar och vågar publicera, haha! När vi fick nog och bestämde oss för hemåtfärd behövde vi stanna för att kissa, detta gjorde vi med bilen med ena hjulet i diket. Därifrån var det inte så lätt att slippa iväg. Efter några telefon samtal och utskrattning slapp vi med killarnas hjälp iväg, och kunde inte annat än skratta. Älskar Ettas sällskap och vår humor, ibland är den inte helt topp, men huvudsaken är att vi har roligt i alla fall. Jejejjejej!
Sen till kisakeskus efter syster och sen hem och snabbt iväg på träningar. När jag var påväg till träningarna insåg jag att jag inte ätit något på heladagen, hade haft fullt upp hela eftermiddagen och glömt bort det. Skönt att träna världens bästa sport och ser fram emot matcherna, vinna vill vi!
Nu är magen mätt igen och humöret på toppen. Har haft ett riktigt roligt och skrattrikt veckoslut. Nästa veckoslut/vecka ska också bli riktigt bra hoppas jag, då kommer Linda hem tillbaka från SWE visiten och så ska vi ha det skoj vi brudarna tillsammans, Lotta kommer också med tror jag! Riktigt bra!

Nu gonatt och imoron länk, skola och träningar.


Kommentarer
Postat av: Linda

Skola?! Wtf?!?! har ja missat nåt?

2009-03-31 @ 10:46:15
Postat av: Anonym

Näe, hämtade lite papper och kollade ifall franska resultaten kommit upp! :))

2009-03-31 @ 14:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0