rubrikstorka


Var uppe med tuppen idag morse. I alla fall tills jag läste i tidningen och kom på att klockorna skulle flyttas fram en timme till sommartid. Kan liksom inte fatta det, till sommartid och när man tittar ut genom fönstret är det snöigt precis som mitt i vintern, muntert! Sedan körde jag syster och hennes kompisar på träningsläger till kisakeskus och tusan vad det var halt, ska ännu efter dem ikväll. Dessutom har jag städar och hunnit titta på tv, nu börjar sysslorna avta och jag har typ inget att göra. Länk i dethär skitvädret känns faktist inte lockande, men vi har ju träningar ikväll så.
Ska försöka få med Etta till serendi på en kopp kaffe och lite skvaller, sånt gillas.
 Väntar till nästa v-slut, då blir det sista matcherna för säsongen(sant med tragiskt) och utgång med de bästa. Dessutom börjar DEN veckan nästa vecka, ska bli otroligt skönt att hänga med brudarna, snacka skit och bara vara och ha skoj, det uppskattas. Jejjee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0