Svammel


Har varit på ttusans bra humör idag. Imoron är det fredag, hjuh redan, dagarna har gått snabbt trots att det vissa dagar har varit riktigt tråkigt att vara ledig. Ska ha en riktigt skön helg, film, chill och dessutom ska jag försöka slippa och fira min bror till backgränd en stund, där kan jag tro att det är huvu fullt 24/7 för dom, men jag tar det lungt med spriten och väntar till DEN veckan. Jejjee, det ska bli så bäst! Lite synd att det krockar med träningar och matcher, men sånt får man ta. Aahh, det är myyyyycket jag väntar på förtillfället, allt kommer att bli så bäst!
Vi hade träningar idag och det gick riktigt bra. Fortsätter vi såhär så blir det nog bra. Vi har bara 2 matcher kvar, men de är otroligt viktiga och vi behöver vinster. Men det är roligt att se inställningen på träningarna och alla ger så mycket mera. Härligt!

Dessutom har jag försökt börja mitt hälsosammare liv. Det har blivit allför mycket skitmat och lite motion och jag lovar det märks. Karkkilakko(både för min och plånbokens skull) ska bli roligt att se hur långt jag klarar mig denhär gången. På påsken tänker jag dock ta en paus, en påsk utan chokoägg, aldrig i livet, karkkiråtta som jag är! Sen försöker jag också försöka att komma vidare på ansökningsblanketten, den är fortfarande tom. Ähh, det känns så långt bort för tillfället och som om inga alternativ skulle kännas hundra. Dessutom har jag även funderat allt mer på ett mellan-år men Karis känns så otroligt tröttsamt och tråkigt, men laget,vänner och pengar är det som får mig att börja grubbla. Huhhu, ska nåndag ta mig en riktig funderare vad jag ska hitta på för spännande, fast det blir det knappast.

Ha ett trevligt veckoslut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0