TurQ & shopping imoron?


Härlig dag, vårväder och sista mars. Idag har jag hunnit träna lite, tittat på tv och slöat vid datorn. Ganska tråkigt att vara ledig, finns inte så mycket att göra, aldrig nöjd liksom. Har gått igenom lite alternativa skolor och utbildningar dit jag skulle kunna skicka ansökan. Hjuh, vad det finns mycket och vad det är svårt att bestämma sig. Nåja lite tid har jag på mig ännu! Ikväll blir det antagligen kaffe med Etta när hon kommit hem från stan. Äää, jag vill och shoppa, men till det behövs pengar och så hurja mycket överlopps har jag inte för tillfället. En dag ska jag nog tillåta mig shopping dessutom måste jag ju kolla upp dimisionsklännings utbudet. Och träffa saknade vänner i Åbo. Kanske jag tar tåget och trakasserar sparkontot imoron? Ett Gina, Hm och Hullut-päivät besök skulle inte vara så dåligt, och möjligen även hinna se lite vänner och hälsa på min gumor. Låter great. Så troligen blir det Åbo imoron, så bra låter det! Och är vädret så här fint skulle det vara ännu bättre. Huj, så jag längtar redan! Hullu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter trevlit med åbo :) undrar just vilka vänner d e du ska träffa? kanske nån vars telefonnr int ha blivi använt på en tid? säääg sen nyåre? :D

2009-03-31 @ 20:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0