rivstart


Har tagit en rivstart på den nya veckan med att göra, typ ingenting. Men ganska skönt ändå och precis vad jag behövde. Nu är jag utvilad och laddad, men till vad? Till att städa mitt rum kanske? Sen tar uppgifterna i princip slut. Möjligen ett besök till huvudstaden eller Åbo på kafi och bikini-shopping? Nja inte direkt överflöd med pengar på kontot. Nåja, väntar typ mest i världen på fredagen och Åbo med Karen, flippa och kuolema forever. Precis som det ska vara. Söndag ska jag på jobb och redan nästa veckas fredag åker vi iväg, hjuh så det går snabbt. Ska bli sså skönt. Imoron är det wicked wednesday i serendi, ett besök dit skulle vara riktigt nice, får se.

Dessutom uppmanar jag er alla KBG ABI09 att läsa er meil eller kontakta mig om ni inte har fått något, tack!


Vappen var helt nice, fast lite tråkigt med jobb dagen efter. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0