slut i huvu

Hjuuu. Är fortfarande slut, inte sådär trött-slut att jag skulle vilja sova utan slut så att jag inte orkar göra någonting. Allt bara tar emot, och att jag inte ens fick luft i cykelhjulet var katastrof. Hur svårt kan det vara liksom? Har iaf varit efter tågbiljett idag för tågresan upp till Vasa på måndagen, har inträdesförhör där då, spännande och intressant att se hur det går.
Nu borde jag städa, räkna glas, köpa skumppa och städa lite till. Hata att städa, iaf nu, känns som om det är det enda jag gör nuförtiden. Blö, jag vet att jag är positiv idag, ska försöka skärppa mig lite. Ikväll kommer väl Italiano hem, längtar att träffa henne, jejjeee. På torsdagen ska jag till stan tror jag, shoppa lite och prova mössan som äntligen då anländer, hoppeligen. Ska även försöka få några foton uppladdade på fb nåt varv, stil när det helatiden tilttar.

Nu o göra något nyttit, bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0