SOOOOOL överallt


Fyfan så allt känns bra nu. Sol ute, sol inne, sol i sinnet. Har hunnit städa, promenera med hunden, lagat smoothie och solat lite. Med ca. 1 vecka kvar till Turkiet och imoron till Åbo på U19mm med Karen kan jag inte annat än le. Inte ens när Bea ringer upp och berättar vad allt ska vara gjort och hit och dit, hahahha. Borde fara en sväng till banken och sånt, ikväll blir det länk+höntsä, jejjee. Sen packas och imoron iväg, om vi kommer hem tillbaka med livet i behåll återstår att se, kan bli tufft när det gäller oss. Kuolema3000. Nåja nu räckte det, nu ska jag minska på Beas to-do lista som bl.a innehåller städning och mera städning, jejjeeeee.
Dessutom lärde jag mig en ny läxa igår, låt inte hockey gå före serendis wicked wednesday aldrig mera. Nåja får hitta en ny favorit, canada kanske? ;)
Ha de bra hei.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0