världens bästa kuolema v-slut


Mitt känslotillstånd för tillfället varierar mera än det typ någonsin gjort. Men en sak är säker, jag kommer aldrig glömma denhär fredagen och lördagen, never ever. Jag och Karen har säätää på överallt med flaggorna i högsta hugg<3, tittat på innebandy, suttit och chillat i Turkuhalli och har haft THE TIME OF OUR LIVES. Dessutom har vi älskat åbo,kebab och Finland, speciellt på morgonnatten. Helt otroligt hur jävla roligt vi har haft det, kuolema big time. Förutom ett lite tråkigt slut har det varit perfekt och skulle det itne vara för det jävla jobbet skulle vi fortsätta vår kuolema resa ända till söndagkväll men tyvärr blir det inte så. Imoron spelar u19pojkarna i finalen mot sverige och alla lyckoönskningar jag bara kan skänkka ditåt gör jag imoron när jag kuolemavuoro på jobbet, har svaga aningar att det kommer vara riktigt tungt, och speciellt med denhär univelkan.
Men vi ska inte fortsätta resan här, utan måååååååååååånga flera kuolema resor och v-slut med Karen är på kommande, hoppas jag. Iaf har vi planerat mycket redan ;) Väntar typ redan, omg.

Nu och sova, bläääää

Kommentarer
Postat av: Susi/Joulupukki

Karen Ekman tykkää tästä! (Y)

2009-05-10 @ 20:02:37
Postat av: Syöttökone

jasminkin tykkää (Y)

2009-05-11 @ 10:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0