cause I can't live without you, girl I can't live without you


Fyfan är helt slutkörd. Kollade på klockan just, 19.53, trodde klockan var typ 22.30 eller nåt. Sick. Har duunat heladagen i garaget, tömt bort skiten, kört fram och tillbaka till öby, kastat av lite skit där, målat och målat lite till. Nu är garaget nästintill tomt och vitt. Heldagsjobb var det iaf. Och det känns överallt, armarna är slut, huvudet känns tungt, händerna nerklottade med målfärg och mina tår är frysna. Hohho, imoron tänker jag sova länge, och försöka studera lite. Sen ska jag på något sätt försöka kämpa mig till skolan och sitta där några timmar, vidare till hallen, herrmatch, Fbc elit - Sch och sen ännu egna träningar. VILL att vristen är okej nu, matcher på söndag ju!

Nu ska jag lägga mig under täcket, titta på sista delarna av Californication och bara slappa. Trots att a8 och 90tals partyt lockade lite igår så lockar det inte det minsta idag, inte ens lite. Så att, long time no a8 ser det ut att bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0