so tell me darling, do you wish we fall in love?


Var i hela världen skulle du helst vilja befinna dig just nu?

På stranden under solen i Thailand, ska vi åka? Betalar du?

Vem skulle du vilja vara om du varit en helt annan person?

Hon får jobba med det hon älskar, hon är omringad av underbara människor och njuter av livet. Utifrån sett verkar hon leva ett perfekt liv, och det skulle jag inte tacka nej till.

Vilken egenskap önskar du att du besatt?

Att jag skulle vara riktit bra på innebandy, (foto: Jesper)

I vilken färg är ditt drömhus målat i?

Vitt, med färgade fönsterluckor i New England stil.

Vilket namn är det vackraste du vet?

Linnea, precis som blomman.

Vilket är det bästa ordet som finns?

Kärlek.

Vad är det viktigaste att du hinner göra innan du bara är stoft?

Njuta av livet och ha det roligt på vägen.

Vilken saga är din absoluta favorit?

Hans och Greta

Om du bara fick lov att äta en sak i resten av livet vad skulle du välja?

Tonfisksallad!

Om du bara fick lov att klä dig i en färg resten av livet vilken skulle du välja?

Tråkigt men snyggt och stiligt nog svart.

Om du bara fick lov att se en enda film i resten av ditt liv vilken skulle du välja?

Valet stod mellan, The Hangover och Twilight, men blev Twilight eftersom jag blir lika fashinerad varje gång jag ser filmen och då har jag sett den typ hundra gånger redan. Fast jag skrattar ju lika mycket varje gång jag sen The Hangover också.. Men så är ju Edward någon jag gärna ser på.

Om du bara fick köpa ett enda ting till vad skulle du välja då?

Vanliga hederliga Converse.

Vilket språk är det vackraste du vet?

Franska, därför började jag också läsa franska i gymnasiet.

Vilket bok ligger på ditt nattduksbord just nu?

Chasing Harry Winston och kursanteckningarna från "inlärning och utveckling" kursen

Vilken årstid tycker du allra bäst om?

Sommar, lätt! Vill ha sommar NU!

Hade tråkigt så gjorde denhär listan jag hittade på en papper-blogg. Bilderna är från google och några är mina egna. Gör listan du också, gillar när man lägger bilder till! Men fick på nerverna när jag inte fick bort feta texten från listan, ingen aning varför, tycker det är så fult och otydligt med fet text sådär.


Kommentarer
Postat av: ewe

tack för tipset :)

det var kul att göra (:

2009-11-18 @ 16:46:04
URL: http://evelinabella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0