im afraid bitch


Tja! Slötittar på hockey, Finland - Tjeckien, eller egentligen har jag bara det som bakgrundsljud. Kollade igenom anteckningarna från kursen som avslutades idag. Ska bli intressant att se hur det går med den tenten. Boken är på engelska, är ser ut som en tjock lexikon och allmänt olockande ut. Nåja det är några veckor tills tenten ännu, så jag borde väl hinna förbereda mig ganska väl. Kvällen ser ganska skön ut, kaf med Etta och sen möta upp med Karen än en gång och skratta lite till. Igår hade vi en helt gemytlig kväll om man kan säga så. Haha, nå roligt hade vi iaf. Imoron är det farsdag som jag inte direkt är ett stort fan av, visst är pappa viktigast i världen men borde man inte uppskatta honom lika mycket varje dag och inte just speciellt mycket endag. Nåja, whatever. Vi har iaf matcher imoron, skönt med start först kl.12.


Delad första plats som aktivaste eleven på kursen tillsammans med Amanda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0