See I can be everything I wanna be, all I have to do is to put my mind to it and I can do it


Hade en skit dag igår också. Vet inte riktigt vad som pågår just nu. Sover dåligt, stressar, glömmer bort en hel del, prioriterar fel saker och känner mig trött och hängig. Känns fel att skylla det på vintern och kylan men jag vet att det är en orsak. Dessutom är jag en person som sällan stressar och ibland känns det som om personerna runt mig stressar mera om mig och min framtid än jag själv. Jag är så trött på det. Nej jag vet inte vad jag vill med mitt liv just nu, men måste jag veta det då? Nej, jag har inte ens vilja eller ork att fundera på något sånt just nu. Månne jag inte endå kommer någonstans med mitt liv i något skede. Visst är det underbart att veta att någon tänker på mig men jag vill inte stressa, det tär så otroligt på mig. Visst har det känns bra vissa dagar men någonstans känns endå allt lite fel. Känner liksom inte igen mig själv i mitt beteende. Men nu ska jag istället för att tänka negativt försöka dra ut allt det positiva av vardagen, försöka sluta stressa och inte bry mig om skitsnack längre. Det har ingen skillnad vad som än händer, nästa höst vet jag att jag slipper bort från dethär skitstället, möjligen någonstans för att studera, flytta till något EGET och bara behöva fundera på mig själv, fyfan vad jag längtar. Vart eller vad bryr jag mig inte om just nu. Det löser sig nog.
Trots att jag hatar hösten och vintern i denna by ska jag försöka se positivt på den. Träningar med världens härligaste lag, myskvällar i serendi framför en kopp kaffe, flippauskvällar med Karen, Affes nätter, shopping besök till stan och Stockholm, filmkvällar och annat skönt. Kanske denhär vintern ändå kan bli riktigt bra trots allt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0