but do you like me?


Tror jag håller på att bli sjuk. Fan, jag ska inte bli! Var på träningarna idag, verkligen uselt träning av mig, inget gick som jag ville. Nå nästa gång gör jag det bättre. Och trots att jag har varit ledig har jag inte fått mycket gjort. Spelat Bejeweled på fb, ätit och sovit. Imoron väckning 8 för att jag måste söka Bea från Horsbäck, så härligt då min sovmorgon idag också uteblev. Skulle ju på jobb men det uteblev också för idag, helt jees. Men imoron  dit igen, och på onsdag. Sen är jag ledig på torsdag och då ska jag till stan på shopping och möjligen även träffa lite bekanta... Vill ha torsdag redan! Ska bli ny innebandy klubba, tjocka tröjor, leggings och annat höstigt. Trots att hösten inte är min favoritårstid är det rätt roligt att shoppa höstkläder. Mysmys och mys. Tänker leva i tjocka tröjor, leggins och yllesockor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0