I wanna know who you are?


Har varit vaken sen nio, men har inte fått något gjort. Drömt bort mig till Svea-landet och shopping. Dreglat loss på asos.com, hm.com och nelly.com. Vill shoppa, vill vara rik, får bara hoppas att jag får mycket lön nu. Då ska jag unna mig något riktit fint eller sticka iväg till stockholm och gråta sen när jag kommer hem då pengarna är slut. Borde dessutom beställa en ny telefon eftersom min skönhet håller på att säga upp kontraktet för gott. Vill ha en Nokia N97. Jejjee. Tänk att man fan aldrig är nöjd, har klädskåpet fyllt av kläder men nej mera bara. Materialist, javisst. Men kan hända att jag hamnar fara på en besök till huvudstaden på fredagen efter några skolböcker och vidare till kampen och forum lite. Bra går det.

Ska snart på jobb, har på känn att det blir en långtråkig dag där. Sen hem och titta på Idol och BB. Väntar redan. Så tusan händelserik vardag jag har alltså.

Kommentarer
Postat av: Jesper

Jasse, det är bara att komma över till Svea-landet..

2009-10-03 @ 13:11:07
URL: http://latsasfotografen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0