heyhey, jeejee, its getting late but I dont mind


Igår var jag första gången och provade på frisbeegolf efter mycket gnäll från lillasyster. Efteråt kunde jag konstatera att det var ju riktit roligt. Så ska snart igen traska dit med henne. Behöver dock mycket övning, småskämmigt att lillasyster(8år) är nästan bättre än mig. Snart kan jag nästan kalla mig proffs ju, liksom övning ger färdighet! Ikväll ska jag ett varv till serendi på Wicked Wednesday, kolla läget och chilla lite. Skönt. Resten av veckan är det jobb som gäller. Tänker bara på kommande lönen så ska det väl gå. Hinner också tom. på träningar imoron, och kanske kolla lite på herrarnas träningsmatch, jejjee.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0