stay with me honey, stay with me


Måndag. Segt, otroligt segt. Jobbet på RuG fortsätter trots söndagen skulle vara min sista dag. När den dagen kommer vet jag inte, småjobbigt. Men ska iaf jobba denhär veckan ännu. Men det är bra med pengar ju. Tråkigt som fan där, lite kunder och slött. Igår var det riktit pain in the ass dag, jag var typ ensam hela dagen och led av en otrolig dagen-efter fiilis. Min ryggrad brast sådär typ halv nie på lördagskvällen, och så cyklade jag iväg till Anni. Där hade vi BB-juomapeli(kuolema) och så fortsatte det vidare till Affes, några kossukolan och några minnesluckor. Fyfan, samma skit som förra helgen, bra går det. Nu måste jag börja ta det lugnt och pausa från affes. Har typ univelka från Turkiet kvar ännu, det har blivit allför rojsigt den senaste tiden, vill inte ens tänka på det. Snart drar dessutom skolan igång igen, väntar nästan. Fast jag vet att det kommer att vara myyyycket att läsa.

Missar även träningarna ikväll, blöblä. Nåja, nu iväg.

Kommentarer
Postat av: BBSampo<3

Boka 3.10 ännu! Då ska d flippas ;)

2009-09-14 @ 20:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0