dagen efter och solstrålar

Gårdagskvällen var som sagt sjukt underhållande och rolig. Bara en eller två blev betydligt flera, sällskapet var bäst och fiilisen på fé var också bra! Dessutom mår jag finfint idag, solen skiner, tvättmaskinen är igång och några sidor Didaktik läst. Det enda som tar lite emot är jobbet ikväll, hur fan ska jag orka? Blä, men pengar kommer och det är välkommet. Snart ska jag unna mig vårshopping då jag har slitit såhär är jag faktist värd det. Och på lördagen ska jag också på jobb.....
Nu ska jag äta sen fortsätta läsandet, tror jag ska förflytta mig ut i solen, en och annan solstråle mot vinterhyn skadar väl inte.
Börjar faktist kännas som om våren är på kommande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0