darrrrrra

Har lite skjut mig i huvve fiilis. Min planerade ta det lugnt kväll efter jobbet sket sig och på 10min efter jobbet var jag typ festklar. Efter några kossukolan var livet på topp igen och klackarna i taket. Nu mår jag som jag förtjänar och det är inget jag njuter direkt av. Bakisbakisbakis. Men ska snart dra iväg på kaffe med Etta, gå igenom gårdagen och få tillbaka min kamera som hon underligt nog har. Snacka om seko-kväll. Men sjukt roligt var det och kan nog lätt säga att affesfiilis är bäst!
Men nu, serenditerassen calling! (bilden är från påskhelgen, därför all äcklig snö)

Kommentarer
Postat av: Jesper

Jasse jasse jasse... GUUUUUUUUULD!!!!!!

2010-04-18 @ 21:24:50
URL: http://www.latsasfotografen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0