Detta har jag gjort ikväll:

Har varit på gymnasiet och högstadies Talangkväll, sjukt bra show!

Kanske det finaste uppträdandet, snacka om gåshud...

Showens värdar skötte sitt jobb bättre än bra! Myyycket underhållande!

Även tre Elvisar fanns in the building.

I ett skede var hela salen en enda fest..

Sista låten där alla talanger medverkade, otroligt vackert, där ser ni även Hon som ligger bakom allt, du är grym!

Och här har ni mitt sällskap, härliga Karen!


Alltsom allt har jag haft en sjukt lyckad kväll, fått se en massa fina uppträdanden och både skratta och ryst av välbehag. Härligt att någon orkar engagera sig och fixa sånthär. Uppskattas! Nu tar jag kväller, nati!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0