gladast

Ville bara meddela att jag blev sanslöst glad just nu. Ni vet sådär när man kommer på sig själv att sitta och le och bara vänta.. Konstigt fast jag inte vet var jag står, vad jag vill eller hur det blir.. Men jag blev bara glad, nästan som alltid vid dehär tillfällena. Betyder det här något? Är det såhär det är meningen att det ska vara? Gör jag rätt gör jag fel? Så många frågor som det inte finns rätta svar till just nu. Hmm, funderar vidare men är fortfarande glad. Tänker fullständigt lita på min magkänsla just nu och se vart det bär av, vare det är rätt eller fel. Glad är jag iaf. Dessutom är det snart sommar, kanske ännu bättre liksom! haha. Nu ska jag och sova.


happymoment

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0