hey soul sister, hey mister mister

Kvällen här och måste erkänna allt som borde ha gjort idag har jag inte gjort idag. Det mesta nog men dedär få jobbiga sakerna sköt jag ännu upp.. Gör ett nytt försök imoron efter jobbet. Har just varit och tränat Combat i ekenäs. Bästa träningsformen, fiilisen och träningskompisarna. Älskart! Nu måste jag ännu försöka orka svettas lite till med mina skolarbeten, inspriration noll. Imoron ska jag iaf till skolan och vara vikarie, ska bli roligt.
Sen börjar veckoslutsjobbet igen, det är definitivt minuset med servitrisjobb, att det ska vara så helg och kvällsbaserat.
Inte så kul att stressa på jobbet när man vet att andra sitter ute på terassen en skön sommarkväll. Men det får man ta och att tänka på pengarna brukar ju hjälpa. Och inte för att det stoppat mig så många gånger innan, blev ju ett antal partykvällar förra sommaren trots att jag jobbade mycket.
En sommarnatt på hatkärlek krogen i Ekenäs, kanske tom. mera hatkrogen.. :D men ibland kan det vara helt kul där också!

Kommentarer
Postat av: malin

Otroligt vacker klänning!!

2010-04-28 @ 21:17:00
Postat av: Jasmin

Tack, gillar den också! Hade tur som fyndade den på rea.. :)

2010-04-28 @ 21:37:52
URL: http://jassmiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0