i wanna believe again

Har matpaus från läsandet just nu. Tenten närmar sig och jag vill(!) komma igenom! Snart måste jag även traska iväg till jobbet och få arbetsturlistan, länge sen sådana har ingått i min vardag..
Igår var vi med Karen o Etta till Vanda och tittade på 3:dje innebandyfinalen, Erä-SSV. Hata att SSV vann och hata de två SSV mummuna som satt rakt ovanför mig, tror mina nerver inte på länge har varit lika mycket på spänn, men jag överlevde. Man behöver liksom inte varje gång SSV har bollen vara de enda två i hallen som klappar och kommentera ALLT som händer på plan, tack!

Nu fortsätta med läsningen....

Kommentarer
Postat av: J

Storvreta.. Shalalalalala!!!

2010-04-09 @ 19:03:17
URL: http://Latsasfotografen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0