järki lähti näkemiin

Känner mig trött, bitter och irriterad. Blä, piss att inte skolarbeten lagar sig själv. Har nämligen ännu typ 12sidor text jag tänker tvinga mig att producera ännu ikväll.. Ska lämna in dom idag, ska!! Dessutom hatar jag, H A T A R (!) att ha någon som gnäller på precis allt, precis helatiden och precis överallt. Har inte fått vara i fred många röda minuter och jag är på bristningsgränsen just nu. Ett jävla ord till och det spricker. På köpet kommer liksom huvudvärk och trötthet från jobbet. Tack så mycket. Men har försökt hålla god min och göra mitt bästa trots att det inombords skriker, lite måste jag få ge tillbaka!
Imoron är det vappen, ska försöka jobba upp en stämning för imoron ska det firas. Inte lika roisigt som det den senaste tiden blivit utan mera med fiilis och genom att ha roligt! Men precis som förra året har jag jobb heeela helgen, och nästa lediga dag ser jag först på onsdagen. Pengar, pengar, pengar...

Förra vappen, grillning hos Etta med Anni och sen till alban ett varv!







Vad ska ni göra på vappen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0