söndagsbittert

Jag är typ död. Samma med bloggen. En tent på kommande och ett jobb veckoslut bakom mig. Inget att hurra för egentligen.. Imoron börjar sådär "riktiga" jobbet och sen ska jag försöka präntta i mig myyyycket intressanta lärosätt och liknande, jess! Inspirationen är på noll och det märks antagligen också. Men jag ska försöka orka, orka och orka. Inte mycket kvar mera, sen är det maj och sen är det kul igen. En till söndag skulle just nu sitta bättre än bäst.
Dessutom är jag bitter, mina naglar helt förstörda och irriterad på att SSV skulle vinna finska innebandyligan, faak. Men sånt är livet, liksom bittert ibland. Blöh.
Men lite glad är jag också idag, jag har inte ätit godis på 1vecka (fast jag har varit sugen femhundraelva gånger, eller snarare mest helatiden) och för att vädret varit strålande idag, jesss!
Nu far jag och tentboken och gräver ner oss. Hörs imoron igen! Bye so long!

Dagens humör.....måttligt irriterad och bitter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0