nerverna på spänn........

Mina nerver är så slutkörda och denhär datorn har varit så otroligt nära att bli iväg kastad i väggen. Varför existerar en fb chat då den aldrig fungerar som den ska? Och varför slutar alla program mittiallt att svara? Svarar inte liksom, helajävlatiden? Och så får man börja allt från ljuvliga början igen. Toppenkväll alltså. Men kunde ha varit värre. Kunde ha varit på väg mot varmare breddgrader och flyget skulle vart avbokat pga. askmolnen. Lider med er som detta inträffat åt, snacka om otur. Som grädden på toppen hatar jag också att jag ska vara så snäll helatiden? Hur kan det vara så svårt att klämma ut ordet NEJ när man själv vill det? Tydligen alltför svårt. Men hoppeligen kommer jag nångång att lära mig det också, kanske den långa hårda vägen... Kanske bara bäst att krypa under täcket innan jag rivit håret av mig pga. all frustration och glömma denhär kvällen. Imoron blir det jobb, lite simmas och fredagsmys. Därmed en bättre kväll. Helt jees väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0