Bara litelite till kvar


Har försökt uträtta ens lite idag, men allt går i snigelfart och med noll inspiration. Mittiallt har all energi dragit iväg. Men har bara två arbetspass kvar just nu, sen är jag ledigledigledig. Frissa, shopping (kan ni tänka er att jag inte en endaste en gång varit på storshopping i sommar?) , träffa mina bästa brudar, festa och bara vara glad, det är vad jag lever på för tillfället. Ute är det grått och vått, men helt okej för min del. Har redan insett att sommaren 2010 är förbi och trots att jag mest jobbat har jag endå hunnit göra en hel del kul med vännerna. Nu väntar höst och vasa, och det är bara att göra det bästa av situationen!

Take care,


Kommentarer
Postat av: Astrid

aij de va dedä röda strecket du talade om! Vitsi så underligt.

2010-08-22 @ 18:59:03
URL: http://astrid.ratata.fi
Postat av: Astrif

humhum. Kommer strecket fastän du inte använder blixten? Ja försöker tänka lite va d kan bero på

2010-08-22 @ 19:01:17
URL: http://astrid.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0