sneak-a-peak


En vecka sen jag senast skrev. Har fortfarande inte riktigt bloggiver och inte heller nåt nytt att komma med. Men det är mycket nytt på G. Och då ska jag komma igång med bloggandet igen. Mindre än 2veckor kvar i Karis, snygg lägenhet som väntar på mig i vasa, lite jobb kvar, sista helgen i karis ledig och en ny dator. Livet är helt okej för tillfället, heeeelt okej. Men som jag väntar på höst och vasa nu. Känner att denhär sommaren har gjort sitt och har lovat mig själv att njuta mycket mera nästa sommar (och jobba myyycket mindre). Nu för femtiohundrande gången kallar kvällstur på råttan. Tills dess får ni nöja er med en liten sneak-a-peak på lägenheten. Mera på kommande.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0