gått så lång lång tid, så längesen

Ligger nerbäddad under mitt täcke. En berg- och dalbane dag idag. Tankarna och känslorna har slagit volter, både framåt och bakåt. Jag försöker hålla mig lugn och sansad. Skratta åt tankarna, drömma vidare och lyssna på fin musik. Allting som händer, händer för en mening. Imorgon blir det min sista dag i Vasa på en tid, 3veckors jullov nere i södra Finland kallar. Längsta tiden ifrån Vasa-livet hittills, men åh, hur skönt skall det inte bli med stressfria dagar, saknade vänner och lite upp-passning? För att inte nämna Serendi och A8... Trots att jag vet att jag kommer att sakna alla fina människor jag umgåtts med här sen augusti. Kommer att sakna dem så det gör ont, men vi ses snart igen. Och gör vasa osäkert. 2011. Nytt år nya hyss!
Nu ska jag till drömmarnas land, imoron läkare, packning, städning och tågåkning. Kariskarjaa here I come.
Lasse B - Längesen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0