pladask!

Är hemma från en grym och sista Ollis-tisdag detta år. Sorgligt men sant. Men ett nytt år är på kommande och jag har på känn att det kommer att bli minst lika grymt här i W-town. Det blev ett lite spontant besök, då vi med Nellie först satt hemma hos mig och pluggade på artkännedomstenten vi har imoron (vi pluggade faktiskt!) och drog sen iväg. Och ångrar det inte det minsta! Im your wingman if you are my wingwoman. Nu sömn så jag orkar med en sista skoldag imoron....



Och så föll jag totalt.... Pladask! Så lätt och snabbt det sist och slutligen kan gå. Men samtidigt är jag fast i ett jävla träsk. Kämpar men kommer varken upp, ner, framåt eller bakåt. Trampar kvar på samma ställe. Men som Timbuktu skulle säga för miljonte gången och som jag vill tänka löser det sig nog. Det gör det ju alltid. Nu ska jag drömma fint, gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0