LETS GO WITH THIS 2011!

A toast for the greatgreat 2010!


Tänk att det är nästsista dagen av det här året. Att det har hunnit hända så mycket på bara ett år är oförståeligt. Men det är med ett leende på läpparna jag blickar tillbaka till 2010. Så mycket fina och roliga händelser som har skett och så fin familj och fina vänner (såväl gamla och nya) jag har haft chansen att tillbringa mitt år med. För att inte glömma alla oförglömliga händelser jag lämnar bakom mig. Midsommar, regatta, Gulis, Innebandy VM. En bild-årsresumé är på kommande då mina bilder hittar tillbaka hem till mig från reparationen.
Men började året ganska svagt med sjukdomsfall och känslostormar men sedan gick det bara uppåt. Två finfina jobb och party bestod vardagen mest av. Sedan i augusti drog flyttlasset upp till Vasa och ett nytt kapitel som studerande på ÅA skulle börja. Nervöst. Blandade känslor. Men något av det bästa valet jag hittills gjort i mitt liv. Trivs som fisken i havet med både studierna och med vännerna där. Kunde inte bli bättre.
Men nu har jag ett helt nytt år framför mig att göra det bästa av situationerna igen. Då 2010 och i övermorgon 2011. Antagligen har det funnits saker jag kunde ha gjort lite annorlunda med överlag ångrar jag ingeting. Ingenting. Onödigt att ångra nåt tycker jag. Everything happens for a reason. Bara att fortsätta att ha en positiv inställning och tänka på hur mycket jag ännu har framför mig. Ser fram emot alla nya utmaningar 2011 bjuder på, alla nya människor och alla nya upplevelser jag kommer att få uppleva. Visst kommer det att komma svåra mål att fylla och händelser som kommer att tära på mig men det gäller bara att göra det bästa av situationerna. Och det ska jag göra, jag ska fan göra det bästa jag kan av situationerna så blir det nog bra. Någonting jag precis som 2010 kan blicka tillbaka åt med ett leende vill jag kunna göra åt 2011, are you with me? Kan vi göra 2011 till det bästa någonsin, tja vi kan ju iaf göra ett gott försök! Let's make 2010 great!




Kommentarer
Postat av: Andrea

Gott Nytt år gumman! 2011 skall bli minst lika bra som 2010! kram på dej

2010-12-30 @ 22:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0