i can't keep up, and i can't back down

Fan vad mycket jag vill att det är sommar nu! Vill stänga ögonen och spola tiden snabbt till maj. Vill inte ha denhär skitvintern och skithalsen mera. Blä, kan inte annat än önska just nu, men antagligen är jag tvungen att vänta ännu några långa månader dit. Bara allt skit går snabbt undan ska det nog bli bra, positivt tänkande gäller. Kyl tää tästä! Nåja, ikväll ska jag ligga hemma och titta på tv bl.a melodifestivalen men det känns nog lite skit när jag vet att vännerna festar loss, men ska göra det sen när jag är frisk igen! Har redan bestämt att sen när jag är frisk från dethär skitet, då blir det ståtlig middag här hemma med ett gäng favoritbrudar och utgång efter det! Jee. Nu tillbaka och fira Cam som fyller imoron, kaffekalas is not the shit.
Ahhh, sommar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0