you find all the right reasons

Hjuuh, det blev early wake up call idag. Fick samtal från jobbet kvart över sju, de behövde en vikarie till 8, så kläderna på och iväg, men gnäller inte. Skönt att komma tidigt igång och göra någon nytta. Fick även se ABI -10 som åkte på lastbilsflakan, skrek och kastade godis och godissugna skolelever, åhh vad jag jag skulle vilja uppleva ABI-dagen en gång till. Hoppas de har en sjukt rolig dag och natt, de åker ju idag iväg på kryssning. Det är två dagar jag aldrig kommer att glömma, vilken fiilis!
Nu ska jag hoppa i duschen, fixa lite tonfisksallad och sen vidare till hallen, innebandy match it is! Fbc Elit vs. FB Falcons, kanske det blir första hemmavinsten ikväll, hoppas det iaf. Tjamors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0