Cause I cant live without you, girl, I cant live without you, ohohh

Skönt med måndag efter ett sånthär fartfyllt veckoslut. Ny vecka, nya tag! Jobbdagen och jobbet för denhär gången var över, har haft en trevlig tid där igen. Sen har jag bara hunnit hem och blivit slappande i soffan, tungt. Men ska skärpa mig, laga mat, städa, tvätta och diska. Dessutom njuta av innebandy på tvn, då Lerssina möter Trackers, nice, våran kisastudio med Etta uteblir då stackaren ligger sjuk hemma. Nå nästa gång blir det live-match istället. Dessutom har jag Year One filmen här hemma osedd och ett HM paket som ligger i R-kiosken, lovely.

Fick också ett nytt "jobberbjudande" igår, gäller bara några timmar i veckan med det ger mig mera erfarenhet och även lite pengar som behövs. Ska ta det som en utmaning och se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0