I know I'm hard to reach, but I call you right back when I got the time

Ääääntligen har jag efter 3 dagars ringande till olika läkärstationer fått vettiga svar. Angina-check! Så äter penicilin 1 vecka framåt och sen ska jag fan vara frisk och kunna börja träna igen. Från Mejlans sku de ringa när de vet något av mina resultat, tog dom på måndag men tydligen visste dom inte något om dom ännu. Konstigt att med ett enda samtal nu mittiallt slippa fram då jag de andra dagarna har ringt precis samma nummer och miljoner andra och inte fått något svar. Bra system, otroligt bra system vi har!

Konstigt att det redan är fredag idag, ett lugnt veckoslut framför mig. Imoron borde jag släpa mig till skolan då jag har didaktik kurs och redovisa ett arbete för klassen, hur det ska gå då jag låter otroligt otydlig, har feber och är helt täppt?! Men behöver studiepoängen, blä, får se hur det blir.




Upd.
Jee, de ringde nu, mina leverresultat var inte fullt bra men mot bättrande hållet, håller alltså på att bli frisk! Hur bra är inte detta, jaaaah! Bara denhär anginan släpper kan jag börja träna och leva normalt igen, fyfan så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0