So don't think I don't miss you, I miss you the most


Har varit rätt svag idag, besökte läkaren och hon kom fram till att med 70% säkerthet är det angina jag har, svaren kommer imoron. Så nu gäller ännu en penicillinkur.. Så det kommer att bli några dagar till under täcket. Jobbigt bara att jag har kurs nu i helgen och att jag gärna hade farit till Motellet på party, men måste skippa det. Sucktar även otroligt mycket efter lösgodis just nu, men orkar inte köra till butiken, blä.


Nu börjar jag se texten dubbel och den svävar obehagligt, kanske bäst att krypa under täcket igen. Senare ikväll blir det handboll då svenskarna möter Polen. Aldrig fel med lite ögongodis eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0