the music got me going out of control

Och så börjar denna dag närma sig slutet, men har fått en massa gjort så är riktit nöjd. Har även fått mitt HM-paket nu fattar typ bara våren, låt det gå snabbt!
Ratata.fi, den nya bloggportalen öppnades idag av fd. papperbloggarna Karin och Biffen, känner mig aningen intresserad. Har ju sedan en tid varit riktit less på blogg.se då det varje vecka dyker upp någonslags irritations moment. Men gör inget ännu, ska hålla koll och se hur ratata fungerar och sedan överväga beslutet om jag fortsätter skriva där, någon annanstans eller hur jag gör. Hittils ser jag iaf positivt på ratata, verkar riktit bra.
Nu och sova, gonati!

Kommentarer
Postat av: Astrid

d e bara att flytta :)

2010-01-19 @ 17:55:29
URL: http://astrid.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0