cause todays the day



Sitter och lyssnar på sjukt bra låt, dreglar efter klackar och tänker på att sommaren i södra Finland snart är över. Veckorna har gått sjuuukt fort och helgerna är faktist räknade och planerade innan jag åker iväg. Vill hinna med så mycket men samtidigt vill jag jobba för att kunna ens leva någon dag extra lyxliv och möjligen unna mig ett par läckra klackar och en partyoutfit till hösten... Och kunna shoppa loss på Ikea innan avfärd... Är något besviken på mig själv att jag inte sparat ett penni från hösten och våren då jag jobbat, men borde inte klaga. Har levt livet, unnat mig själv och inte oroat mig för så mycket. Och dessutom har jag många fina minnen, as-roliga kvällar och partykvällar (med kanske mindre minne) kvar att tänka tillbaka på..
Men jag ska nog klara mig, har en svag känsla att jag oroar mig alltför mycket, med makaroner och tonfisk klarar jag mig långt! Ahh, ska försöka sluta tänka så mycket framåt och leva i nuet och ta vara på allt fram tills avfärd. Let's do it!

Nu ska jag försöka njuta av det som finns kvar, precis som jag gjort idag. Har haft en så sköön kväll idag. Fin fina vänner, god mat, sjuka planeringar (skönt att vi alla är så lika med endå olika). Love you guys!


ÄLSKAAA LÅTEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0