latmasken här hej

 


Är riktigt riktigt lat idag. Orkar inte göra nånting, vill inte göra nånting och ids inte göra nånting. Tvättmaskinen och diskmaskinen borde tömmas, mitt rum borde dammsugas och en massa till men jag bara inte orkkaaaar. Får göra det nån annan dag, ibland måste man få vara lat. Men snart kallar jobbet och då hamnar jag ta mig i kragen. Hoppas bara det inte blir en helveteskväll som det var igår.

Dessutom borde jag söka fram papper (som möjligen kan ha blivit bortslängda ett halvår sen) och kolla upp allt med studiestödet och bostadsbidraget. Varför ska allt göras så jävla invecklat och svårt? Säger bara att tur finns pappa och Cam till hjälp, skulle ha gett upp för länge sen...


En lat dag på stranden sku jag inte tacka nej till....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0