Mobilblogg: På tåget till vasa

Tjena mittbena! Sitter som bäst på tåget påväg till Vasa. Lägenhetscheck it is! Har tvingat min syster med mig, allt ska kollas och mätas. Hur skoj är liksom inte det?! Men med kul sällskap går det kan det bli rätt skoj. Man får görs det roligaste av situationen bara... Här på tåget är det svettigt, klibbigt och allmänt shabbigt. Första gången jag mobilbloggar dessutom, får se om det ens blir något av detta? Småningom borde vi närma oss seinäjoki där tågbyte ska ske. Om det funkar kanske det dyker upp ett och annat inlägg idag.. Kanske någon bild om datanörden i mig får det att funkka. So long!

Kommentarer
Postat av: malin

visa bilder på lägenheten nu, och sen då du ordnat allting :)

2010-07-29 @ 11:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0