until you found me


Borde väl vara glad och förväntansfull när det äntligen är helg. Men inte, har kvällstur hela helgen igenom. Missar återigen karisnatten, men kanske lika bra, har endå inga pengar då jag inte hört/eller sätt en skymt av plånboken sen igår kväll. Måste beställa allt nytt från bankkort till körkort och studiekort. Har liksom gett upp hoppet på att någon lämnar den tillbaka. Nu städning och packning, 7dagar till sen ska allt vara i packat.

Malin: Ska lägga upp bilder på före och efter då lägenheten är möblerad och sådär. Eftersom jag hade förväntat mig lite finare än det var finns det en hel del som jag vill göra om där. Men det ska nog bli fint sen! Lägger upp bilderna sen när vi lagat klart där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0