im not afraid to chase my dreams


Ledsen dag. Mittiallt händer saker som får en att tänka på vad man har och vad man inte har. Jag är glad för allt jag har, så otroligt lyckligt skattad men en fin familj och ljuvliga vänner runt mig. Men samtidigt är jag ledsen för vad jag mistat och saknar det ibland så mycket att det känns som ett stort hål inombords. Ska försöka tänka mera på vad jag har, uppskatta mina fina vänner och leva livet till fullo. För allt kan förändras mittiallt, utan minsta lilla förvarning. Mittiallt sådär bara, putsväck borta. Orättvist så det känns men inget man kan göra något åt längre.

Sänder mina tankar till de som behöver de just nu. Själv ska jag på kvällstur och försöka tänka på finare saker. Take care.

Don't forget to love yourself. And don't forget to love everybody near you. Cause what would you be without them?!



Tom Dice - Me and my guitar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0