snaaart

Så trött och fortfarande lite bitter på livet. Dessutom har jag kroppen full av myggbett. Och som pricken kom the parents nyss hem från en vecka i Egypten. Och precis så såg de ut, bruna som fan och utvilade. Men skönt att ha den hemma igen och normala vardagar. Det har det inte precis varit nu. Dessutom fick finfina gladiatorsandaler och lite annat smått av dem, jeje, så allt är inte jag endå bitter på. Och ledig är jag dessutom. Men snart blir det bra, bara vi inleder SUMMER 2010 TOUR ska det gå roisigt till. LIKE IT LIKE IT! På lördagen rivstartar vi efter jobbet och sen flyter det på. Favorit Kartsa<3 fyller nästa onsdag och det ska firas så det känns och vi minns! Har några dagar på mig att ladda upp för sen drar det igång påriktigt alltså.
Dessutom ska jag upp till Vasa nästa måndag på inträdesförhör. Hoppashoppashoppas det går bra! Vill slippa in! Och är typ bombsäker på att det är just det jag vill studera.
Men nu ska jag och sova, sovmorron imoron, lovely! laterooo
Snart kan jag vara såhär lycklig och le 24/7. ÄLSKA SOMMAR!

Kommentarer
Postat av: Anonym

va vill du studera?

2010-06-02 @ 23:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0