Happy st Patric's

Så var denna dags jobb undan och jag ska snart unna mig själv en stor kopp kaffe och ta igen de glamourama avsnitt jag missat. Idag firas det ju St.Patrics day(och dessutom pikkulauantai), så ska kanske dra på mig nåt grönt och dra iväg till serendi och hänga ikväll.
Förra året var vi också där, vi hade planerat på en lugn kväll eftersom det var modersmåls skrivningar dagen efter. Som vanligt spårade det ut, en lonkero/öl blev istället mycket fler, och nästa morgon ångrade man djupt misstaget då man skulle infinna sig i skolan 9 på moron för att sitta i en gymnastiksal heladagen och skriva prov, inget jag direkt rekommenderar. Men vi hade sjukt roligt och modersmåls resultatet var ju bättre än väntat, så kanske det var lonkeron?
google pic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0